W WeightWorld jesteśmy dumni z dostarczania produktów i usług najwyższej jakości. Choć jesteśmy pewni, że pokochasz swoje zamówienie, rozumiemy, że czasami możesz zmienić zdanie. Ważne jest dla nas, abyś był w pełni zadowolony ze swojego zakupu. Jeśli z jakiegokolwiek powodu chciałbyś coś zwrócić, zadbaliśmy o to, by cały proces był prosty i wygodny. Oferujemy przejrzystą, bezproblemową politykę zwrotów w ciągu 30 dni, a nasz przyjazny zespół obsługi klienta jest zawsze gotowy odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Zwijana treść

W jaki sposób mogę zwrócić zamówienie?

Zwrócenie produktu jest bardzo proste — wystarczy się z nami skontaktować.

  • Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zwrócić produkt, możesz to zrobić w ciągu 30 dni od zakupu, pod warunkiem że znajduje się on w oryginalnym, nienaruszonym stanie. Zwrot środków przebiega bezproblemowo. Zasada ta dotyczy wyłącznie nieotwartych produktów, które są w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone. Koszty odesłania towaru ponosi klient. Nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli firma kurierska wybrana do zwrotu przesyłki zgubi lub uszkodzi paczkę przed jej dotarciem do magazynu.

  • Jeśli po otrzymaniu zamówienia zauważysz, że opakowanie lub sam produkt są uszkodzone, skontaktuj się z nami niezwłocznie, wysyłając zdjęcie uszkodzonego przedmiotu w stanie, w jakim go otrzymałeś. Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona, należy zgłosić uszkodzenie najpóźniej w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki. Po upływie tego terminu firma nie ponosi odpowiedzialności za zgłoszone szkody.

  • Poinformujemy Cię, gdy nasz magazyn otrzyma zwrócony produkt, a następnie gdy zwrot środków zostanie przetworzony — będziesz na bieżąco z każdym etapem procesu.

  • Zwrot pieniędzy zostanie dokonany na ten sam sposób płatności, który został użyty przy zakupie.

Chcę zwrócić mój produkt

Możesz zwrócić każdy nieotwarty produkt, z którego nie jesteś zadowolony, w ciągu 30 dni od dostawy. Wystarczy odesłać go do nas, a zwrot środków zostanie dokonany tą samą metodą płatności, której użyto przy zakupie.

Pamiętaj, że ze względów higienicznych wszelka bielizna modelująca, gorsety oraz odzież, która była noszona, nie podlegają zwrotowi.

Otrzymałem wadliwy produkt

Ważne jest, abyś skontaktował się z nami natychmiast po zauważeniu wady, nie później niż w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki. Po upływie tego czasu firma nie ponosi odpowiedzialności za wadliwe produkty. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, podając 10-cyfrowy numer zamówienia, nazwę produktu oraz opis usterki. Wyślemy produkt zastępczy tak szybko, jak to możliwe.

Brakuje produktu w moim zamówieniu

Jeśli uważasz, że w Twoim zamówieniu brakuje jakiegoś produktu, skontaktuj się z nami w ciągu 72 godzin od otrzymania przesyłki. Podaj 10-cyfrowy numer zamówienia, a my skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej, aby wysłać brakujące produkty.

Skąd wiem, że otrzymaliście mój produkt?

Gdy tylko Twój produkt dotrze do naszego magazynu, otrzymasz powiadomienie e-mailowe. Poinformujemy Cię również, gdy zwrot środków zostanie przetworzony lub gdy nowy produkt zostanie wysłany.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W zależności od banku i wystawcy karty, zwrot środków może zająć 2–3 dni robocze.

Zwracam produkt z zagranicy, kiedy dotrze do was?

Międzynarodowe przesyłki zazwyczaj docierają nieco później do naszego magazynu, dlatego prosimy mieć na uwadze, że dostarczenie może potrwać średnio do 21 dni roboczych. Zalecamy korzystanie z usługi wysyłki z możliwością śledzenia przesyłki, aby móc monitorować jej status. Koszt wysyłki zwrotnej oraz ewentualne opłaty celne ponosi klient. Zamówienie musi dotrzeć do magazynu firmy — nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku, gdy paczka zostanie zatrzymana przez służby celne.

Nasz zespół obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji i chętnie pomoże w razie jakichkolwiek pytań — po prostu skontaktuj się z nami.