Jesteśmy tak pewni skuteczności naszych produktów, że dajemy na to gwarancję. Naszą pozycję budujemy od 2005 roku. Wspiera nas wierne grono klientów, którzy chcą wyglądać i czuć się lepiej. Właśnie to pozwoliło nam opracować wiele własnych produktów. Współpracujemy z wybraną grupą producentów, a każdy składnik jest dokładnie sprawdzany pod kątem jakości i pochodzenia. W efekcie nie chcemy, abyś tylko lubił nasze produkty – chcemy, abyś je pokochał!

Prosimy o zapoznanie się z warunkami naszej Gwarancji Zwrotu Pieniędzy (MBG) poniżej:

1. Nasza Gwarancja Zwrotu Pieniędzy (MBG) dotyczy wybranych produktów, które zostały wyprodukowane specjalnie dla nas i są sprzedawane pod naszymi markami.

2. MBG obejmuje wyłącznie produkty oznaczone naszymi submarkami.

3. Nasze produkty nie są lekami – nie leczą, nie zapobiegają ani nie diagnozują żadnych chorób czy dolegliwości.

4. Jeśli korzystasz z promocji typu „kup więcej – zapłać mniej”, zwrot zostanie obliczony proporcjonalnie do udzielonego rabatu.

5. Zwrot pieniędzy lub wymiana są realizowane w ciągu 10 dni roboczych.

6. Gwarancja dotyczy tylko zakupów dokonanych bezpośrednio na naszych stronach lub telefonicznie u konsultantów. Sklepy partnerskie i hurtownie nie mają obowiązku jej honorować.

7. Reklamacje może składać tylko klient końcowy – nie przyjmujemy zgłoszeń od hurtowników czy sprzedawców.

8. Zwrot obejmuje koszt produktów, ale nie koszt wysyłki (chyba że produkt jest wadliwy).

9. W przypadku produktu wadliwego mamy prawo go sprawdzić. Jeśli badanie potwierdzi wadę – zwracamy pełną kwotę wraz z kosztami wysyłki.

10. Nie odpowiadamy za przesyłki zagubione w transporcie. Zalecamy korzystanie z usługi z potwierdzeniem nadania i śledzeniem.

11. MBG nie ogranicza Twoich praw konsumenckich – jest ich dodatkiem i podlega naszym regulaminom.

12. MBG obowiązuje przez cały okres przydatności produktu. Jeśli kupisz kilka sztuk tego samego produktu, zwrócić możesz tylko jedną sztukę (otwartą lub nie). Pozostałe sztuki muszą być w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.

13. Produkty nieotwarte muszą mieć nienaruszoną plombę zabezpieczającą (oprócz jednego testowanego).

14. Przy jednym zamówieniu możesz złożyć tylko jedno zgłoszenie.

15. Kolejne reklamacje dotyczące innych produktów z MBG rozpatrujemy według uznania firmy.

16. Zwrot jest możliwy tylko wtedy, gdy produkt był używany zgodnie z instrukcją na etykiecie.

17. Aby rozpocząć proces zwrotu, wyślij e-mail na info@Weightworld.pl, podaj numer zamówienia, opisz jak stosowałeś produkt i podziel się swoim doświadczeniem (mile widziane zdjęcia "przed i po").

18. Razem ze zgłoszeniem odeślij niewykorzystane produkty i/lub puste opakowania na adres, który poda nasz dział obsługi klienta.

19. W przypadku próby oszustwa związanego z MBG mamy prawo zażądać zwrotu wypłaconej kwoty i odszkodowania za poniesione straty.

20. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany, aktualizacji lub usunięcia tej polityki MBG w dowolnym momencie. Najnowszą wersję zawsze znajdziesz na tej stronie. Ostatnia aktualizacja: 24/01/2022.

21. Reklamacje należy złożyć w ciągu 45 dni od daty zakupu, chyba że produkt ma dłuższy termin ważności.